قوانین و مقررات و رعایت حریم خصوصی کاربران

این وبسایت صرفا جهت فروش محصولات آرایشی از جمله رنگ مو برند زاویراکس ساخته شده است جهت اینکه افرادی که قصد خرید  را دارند بتوانند براحتی با مراجعه به این اپلیکیشن خرید خود را انجام دهند.

برای این منظور نیاز است  افراد استفاده کننده از وبسایت یک سری اطلاعات را در سایت ثبت کنند که فرایند معرفی آنها به مدیرفروشگاه  سریع تر و شفاف تر اتفاق افتد. که در ادامه به توضیح موارد مورد نیاز می پردازیم :

چه اطلاعاتی جمع اوری می شود :

اطلاعات مکانی آگهی دهنده صرفا جهت مشخص شدن لوکیشن دقیق استفاده می شود برای این منظور که پیک بتواند خریدار را براحتی پیدا کند و ما، وبسایت زاویراکس حق هیچگونه استفاده از آن را ندارد.

شماره تماس آگهی دهنده صرفا جهت ارتباط پیک و خریدار استفاده می شود برای این منظور که پیک  بتواند با خریدار براحتی صحبت کند

اطلاعات استانی/ شهر/ شهرستان/ بخش/ روستا  جهت ارسال محصول  استفاده می شود برای این منظور که پیک بتواند خریدار را براحتی پیدا کند.

وبسایت زاویراکس  برای ثبت نام ،شماره موبایل کاربران را به منظور احراز شماره موبایل و دریافت کد یکبار مصرف  دریافت می کند. 

 وبسایت زاویراکس  تعهد میدهد بر حفظ تمامی اطلاعاتی که کاربر در برنامه وارد می‌کند یا ما به واسطه استفاده کاربر از وبسایت زاویراکس، به آن‌ها دسترسی داریم . که این اطلاعات نزد  ما محفوظ است، به هیچ عنوان از آن‌ها سواستفاده نخواهد شد و در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.

اطلاعات تماس شرکت : 

اطلاعات کامل صاحب این کسب و کار به صورت زیر می باشد.

آقای علی لطیفی

آدرس : شیراز – شهرک بزرگ صنعتی – فاز ۱ – خیابان سازندگی – خیابان ۱۰۹ – شرکت تولیدی زاویراکس

شماره تماس : ۰۹۳۷۲۵۷۸۶۴۶

ایمیل : info@zavirax.ir

سیاست انصراف :

در صورت منصرف شدن از ادامه دادن  این کسب و کار و وبسایت ، هیچ گونه استفاده ای از اطلاعات کاربران انجام نمیشود.

سوالات متداول : 

بعد از ثبت سفارش توسط پیک محصول برای شما ارسال می گردد  یا اینکه خودتان میتوانید بصورت حضوری مراجعه کنید و محصول را در محل تحویل بگیرید.

۱- پرداخت توسط کلیه کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است یا اینکه میتوانید زمان محل تحویل کالا هزینه را پرداخت کنید. 

۲- تماس با پشتیبان واریز از طریق شماره کارت/ شبا یا حساب ، شرکت آرام اندیشان برتر ماد

 

از طریق شماره تلفن های ذکر شده در وبسایت میتوانید با پشتیبان ارتباط برقرار کنید